Reklamace

Reklamace zboží - poškození při přepravě

 Garantujeme odeslání řádně zabaleného zboží ve 100 % stavu. Při balení každého balíku kontrolujeme pečlivě všechny zasílané kusy, které pečlivě balíme do papíru a bublinkové folie, abychom vyloučili riziko odeslání poškozeného zboží . Veškeré zboží od nás odchází v přepravní krabici, která je z pevného kartonu a pečlivě vyplněna měkou výplní.

Ve výjimečných případech může i tak dojít k poškození zboží při přepravě. 

 Lhůta pro kontrolu a uplatnění reklamace přepravy je 2 pracovní dny od převzetí zásilky. Po uplynutí této lhůty nebudeme reklamace přepravy akceptovat. 

 POŠKOZENÉ ZBOŽÍ V ZÁSILCE - JAK POSTUPOVAT

-zásilku je nutné nafotit, z důvodu uplatnění náhrady škody u přepravce.

-vyfotografovat je potřeba kompletní krabici z více stran, adresní štítek, jakékoliv poškození krabice a v neposlední řadě rozbité zboží včetně výplně v balíku.

Fotky nám pošlete s číslem objednávky a seznamem poškozeného zboží do 2 pracovních dnů na email vypiskuju@email.cz. Po potvrzení přijetí reklamace z naší strany můžete balení zásilky i rozbité zboží zlikvidovat. 

Náhradní zboží odesíláme po potvrzení reklamace co nejdříve to bude možné

 

 

 

 

 

Reklamace - vady zboží

Reklamace vad zboží, zakoupeného prostřednictvím e-shopu, může být uplatněna pouze na e-mailu: vypiskuju@email.cz neprodleně po jejich objevení. Zboží, které vykazuje vady, se zasílá na adresu Jan Kümmel, Lipí 51, 373 84 Dubné společně s fakturou od reklamovaného zboží.  V případě zasílání výrobku na reklamaci musí být tento výrobek čistý. Zboží musí dorazit v pořádku, nepoškozené a musí být uveden důvod reklamace.
Maximální lhůta pro přezkoumání reklamace vráceného zboží prodávajícím a zaslání písemného vyjádření, je 30 kalendářních dní od obdržení písemné reklamace.
V případě uznání reklamace, má zákazník právo na úhradu nákladů spojených se zasláním zboží zpět.
Záruky nejsou poskytovány při zjevných nebo skrytých vadách, které vznikly nesprávným použitím nebo manipulací se zbožím.

Formulář pro reklamace zboží vykazující vady: formular_reklamace

Kontakt:
E-mail: vypiskuju@email.cz
Tel: +420 721 810 365

 

 

 

NajduZboží.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení